غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

آموزش فیکانتور لب

آموزش فیکانتور لب

آموزش فیکانتور لب توسط غزاله بصارتی، آرتیست رسمی آکادمی فی به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی در رشت برگزار می شود. دوره آموزش فیکانتور یکی از دوره های پرطرفدار صنعت آرایشگری می باشد.

فیکانتور لب چیست ؟

فی کانتور ( PhiContour ) هنر رنگ آمیزی لب در خطوط است که شکلی را بر اساس نسبت طلایی (Phi 1.618) و مورفولوژی صورت تشکیل می دهد. تقارن لب با کمک PhiApp تعیین می شود و تمام درمان ها با استفاده از تجهیزات بهداشتی و استریل انجام می شود. فیکانتور تکنیک های مختلفی را برای اصلاح عیوب طبیعی، رنگ و شکل مطابق با معیارهای زیبایی شناسی ارائه می دهد. این تکنیک همچنین برای تأکید بر خطوط استفاده می شود.فی کانتور برای همه افراد بالای 18 سال یا افراد زیر سن قانونی با رضایت اجباری والدین که مایل به اصلاح زیبایی لب یا پلک خود هستند مناسب است.برای اطمینان از درمان موفقیت آمیز، پوست نباید در مرحله جوان سازی قرار گیرد، یعنی آسیب نبیند.

آموزش فیکانتور لب

آموزش فیکانتور لب در رشت

شیدینگ لب با استفاده از دستگاه درمان PMU – Simplicity Master یا Simplicity Artist انجام می شود که رنگدانه را در پوست رسوب می دهد. این دستگاه ها به آرامی پوست را لمس می کنند تا آسیبی به آنها وارد نشود. با کشش مناسب پوست (بدون اعمال فشار) و اعمال ضربات کوتاه و سریع در جهت صحیح، رنگدانه در پوست رسوب کرده و اثر مورد نظر حاصل می شود. لکه های پوستی که مقدار مناسبی رنگ را جذب نمی کنند را می توان با ضربه های کوتاه و سریع لمس کرد.

 

سرفصل های دوره آموزش شیدینگ لب

میکروپیگمنتیشن خط لب

آنالیز ساختمان پوست

آشنایی با اصول ترکیب رنگ

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

به شرکت کنندگان دوره در پایان، گواهی نامه بین المللی فنی و حرفه و مدرک با امضا استاد اعطا می شود.

از صفحه اینستاگرام آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی دیدن فرمایید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *