غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

آموزش فی اسکالپ

آموزش فی اسکالپ

آموزش فی اسکالپ

آموزش فی اسکالپ (Phi scalp) توسط غزاله بصارتی، آرتیست رسمی آکادمی فی به صورت تضمینی و همراه با پشتیبانی در رشت برگزار می شود.

آموزش فی اسکالپ

اسکالپ موی سر چیست؟

فی اسکالپ ( scalp micropigmentation) هاشور زدن پوست سر است. اسکالپ شبیه‌سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر می باشد. روش کار به این ترتیب است که با استفاده از دستگاه، رنگ‌دانه‌های سازگار با بدن در سطحی‌ترین لایه‌ی پوست تزریق می‌کنیم. این فرآیند توسط سوزن‌های بسیار ریز و با تزریق سطحی در پوست سر انجام می‌شود. نتیجه‌ی این کار پر کردن نواحی کم تراکم پوست سر با استفاده از پیگمنت‌های ارگانیک است. این روش کاشت موی طبیعی نیست.

در روش فی اسکالپ نقاطی شبیه به فولیکول‌های مو در پوست سر ایجاد می‌شود. فی اسکالپ روش اختصاصی آکادمی فی اتریش است.

در روند انجام اسکالپ سر، با استفاده از میکرونیدل ها یا سوزن‌های بسیار ریز، پیگمنت وارد لایه بیرونی پوست سر می‌شود. فرایند انجام آن تقریبا شبیه به تاتو است. این روش هم برای زنان هم برای مردان کاربرد دارد. زنان نیز ممکن است به انواع طاسی مبتلا شوند یا برخی از نواحی پوست سرشان به دلایل مختلف خالی شود. به همین دلیل زنان هم می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند و قسمت‌های خالی سر را پرتر نشان دهند. میکروپیگمنتیشن سر حدود شش سال دورام دارد.

فی اسکالپ چگونه انجام می‌شود؟

این تکنیک روش اختصاصی آکادمی فی اتریش است که با استفاده از جوهر‌های مخصوص نقاطی شبیه به فولیکول مو در پوست سر جهت پرپشت‌تر نشان دادن ایجاد می‌کند.

دوره  آموزشی فی اسکالپ :

تکنیک فی سکالپ ترکیبی از هنر و تحریک پیاز مو از طریق میکروپیگمنتیشن است. بنابراین دوره ای کامل ارائه می کنیم که در آن اسکالپ میکروپیگمنتیشن را به شما آموزش دهیم تا از آن به عنوان راه حلی برای مشتریان (زن و مرد) که مشکل ریز مو دارند، استفاده نمایید.

اصطلاحات

میکروپگمنتیشن تکنیک کاشت رنگدانه در زیر پوست توسط سوزن‌های میکرو است.

میکرو اسکالپ مخفف کلمه میکروپیگمنتیشن اسکالپ است. یعنی کاشت رنگدانه در پوست سر.

به شرکت کنندگان دوره در پایان، گواهی نامه بین المللی فنی و حرفه و مدرک با امضا استاد اعطا می شود.

از صفحه اینستاگرام آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی دیدن فرمایید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید.

یک نظر

  • […] استفاده می شوند را مشخص می کنند. بنابراین این موضوع در اسکالپ سر که روشی درمانی برای حل مشکل ریزش و کم پشتی مو است هم […]

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *