غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

ماندگاری تاتو لب

ماندگاری تاتو لب

ماندگاری تاتو لب

ماندگاری تاتو لب را چگونه افزایش دهیم؟  تاتو لب از جمله تکنیک های آرایش دائمی صورت محسوب می شود که بر روی لب انجام می شود. با استفاده از این روش میتوان حالت لب و رنگ لب را تغییر داد و جای بخیه و اسکار را از روی لب پوشاند.

به عنوان مثال: با استفاده از تکنیک تاتو لب می توان ضخامت لب را افزایش داد. یا رنگ دلخواه را برروی لب ها ایجاد تا نیازی به استفاده از رژ لب نباشد و لب ها رنگ زنده تر و بهتری پیدا کنند. با انجام تاتو لب رنگ لب به پر رنگی رژ لب نیست . حالت بسیار طبیعی تر و زیبایی را ایجاد می کند.

در میان بخش های مختلف صورت و بدن که برای آن از تاتو استفاده می شود، ماندگاری تاتو لب از همه عضو ها کمتر است و در مدت زمان کوتاه تری از بین می رود که در اسکالپ ایرانیان قصد بررسی روش های ماندگاری تاتو لب را داریم. به این منظور ما را تا بخش پایانی همراهی کنید.

ماندگاری تاتو لب

روش های ماندگاری تاتو لب:

تاتو لب همان طور که اشاره شد، در مدت زمان کوتاه تری از بین می رود و کم رنگ و محو می شود که این مساله موجب نارضایتی کسانی است که تاتو لب انجام داده اند اما با انجام دادن راهکارهای ذکر شده در زیر می توانید میزان ماندگاری تاتو لب را افزایش دهید:

ترمیم تاتو لب در مواقع تعیین شده:

مراکز زیبایی معتقدند که ترمیم کردن تاتو لب از جمله روش های ماندگاری تاتو لب است و ماندگاری آن را بیشتر می کند. به همین دلیل اکثر مراکز زیبایی توصیه می کنند که خداقل یک بار ترمیم تاتو لب را در زمان مناسب انجام دهید تا نتیجه بهتری به دست آورید. با این وجود سعی کنید که یک الی 5 مرتبه ترمیم تاتو لب را انجام دهید که ترمیم نیز باید حتما در فاصله زمانی مناسب از اولین دوره انجام شود در غیر این صورت ممکن است که عوارضی ایجاد شود.

رعایت کردن مراقبت های بعد از تاتو لب:

مراقبت هایی که باید بعد از تاتو لب انجام شوند، در این زمینه بسیار موثر هستند. با توجه داشتن به انها و رعایت کردنشان می توانید طول عمر تاتو لب را افزایش دهید. پس از تاتو لب تا مدت سه روز از تماس آب بر روی لب و یا استحمام و شست شوی صورت بپرهیزید. علاوه بر آن استفاده از پماد موضعی که توسط مرکز زیبایی تحویز می شود در مدت زمان مورد نیاز را باید جدی بگیرید. مصرف این پماد باعث می شود که پوست لب چرب باشد و تاتو از بین نرود. استفاده از پماد در مواقع مورد نیاز ، پوست لب خشک و پوسته پوسته می شود و اکثر تاتو های انجام شده ریزش پیدا می کنند.

از دستکاری پوست لب و کندن پوست های خشک ایجاد شده بر روی لب باید به شدت بپرهیزید. اجازه دهید که دوره نقاهت طی شود . پوسته های ایجاد شده بر روی لب ریزش می کنند. در صورتی که خودتان پوسته های کوچک را با دست از روی لب جدا کنید ریزش تاتو لب شما بیشتر خواهد شد.

مراجعه به مراکز معتبر مانند آکادمی غزاله بصارتی برای تاتو لب که از مواد با کیفیت استفاده می کنند:

استفاده از رنگ های تند و پر رنگ برای تاتو لب:

تاتو لب پس از طی شدن دوره نقاهت، بسیار کم رنگ تر از روز تاتو می شود. ابتدا پر رنگ بودن لب به میزانی است که گویی رژ لب استفاده کرده اید، اما با گذشت دوره نقاهت این رنگ بسیار کاهش پیدا می کند.

با این وجود اگر قصد دارید که رنگ تاتو لب را به مدت زمان بیشتری داشته باشید، سعی کنید که از رنگ تاتو پر رنگ استفاده کنید تا پس از ریزش رنگ و کم رنگ شدن آن بر روی لب آثار بیشتری از آن برجای بماند.

 

کلام پایانی:

روش های ماندگاری تاتو لب که از سوی مرکز اسکالپ ایرانیان برای شما عزیزان شرح دادیم را جدی بگیرید تا بتوانید به کمک آنها میزان ماندگاری و دوام تاتو لب خود را افزایش دهید و از انجام این کار رضایت داشته باشید.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *