غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

تفاوت میکروپیگمنتینشن و تتو چیست؟ اکثر افراد به میکروپیگمنتیشن (Micropigmentation ) یا هاشور ابرو یا … به عنوان خالکوبی لوازم آرایشی اشاره دارند که نادرست است. این اصل به نظر می رسد مشابه خالکوبی است که رنگدانه به داخل پوست وارد می شود، اما نتیجه زیبایی شناسی کاملا متفاوت است. Micropigmentation میکروپیگمنتیشن یا هاشور ابرو یا … را نمی توان با رنگدانه های خال کوبی انجام داد، این امر می تواند باعث انتقال رنگدانه بین لایه های پوست، لکه های تاریک و یا حتی خال به صورت رنگ محو شده را ایجاد کند.

ماشین های تاتو برای انجام این کار ظریف و مناسب نیستند: سوزن های خالکوبی به یک لایه عمیق تر از پوست رفته که موجب ایجاد رنگ های سردتر می شود (به عنوان مثال: ابروهای آبی / خاکستری و خط چشم ها، خط لب بنفش). تکنیک های تاتو قادر به ارائه اثرات طبیعی مانند شبیه سازی مو (برای ابرو، میکرو اسکالپ و ترمیم کم پشتی مو و …) و ابروهای چند بعدی و اصلاحات لب نیستند.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

ویژگی های میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یا هاشور ابرو Micropigmentation در 2 یا حتی 3 جلسه انجام می شود. در ابتدا یک طرح با آرایش منظم انجام می شود تا زمانی که شکل و رنگ تعریف شود و مشتری یک ایده نزدیک در مورد ظاهر نهایی داشته باشد. ترمیم پس از 30 روز انجام می شود تا رنگ را بهبود بخشد و به یک پایان کامل و ایده آل برسد. گاهی اوقات لمس کردن دوم زمانی ضروری است که مشتری خواستار خط چشمهای پررنگ تر یا ابروهای تیره تر باشد. روش های میکروپیگمنت بسیار قابل تحمل تر از خال کوبی هستند. در میکروپیگمنتیشن، کرم بی حسی، 20 دقیقه قبل از اجرا استفاده می شود و برای جلوگیری از درد ناخوشایند، دوباره استفاده می شود.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

تفاوت میکروپیگمنتیشن و تتو

ابرو

ابروهایی که بیش از حد روشن کم پشت هستند، می توانند از طریق هاشور ابرو و بهبود پیدا کنند. ابروها مهم هستند، زیرا به چشمان شما شکل و فرم می دهند و چهره شما را بیان میکنند. هنگامیکه ابروهای شما پر تر و بلندتر می شوند، ظاهر جوانتری خواهید داشت.. همچنین برای آلوپسی و قربانیان سرطان مناسب است.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *