غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

تکنیک جدید بن مژه

تکنیک جدید بن مژه

میکروپیگمنتیشن بن مژه را میتوان یکی از جدیدترین شیوه های برای پرتر دیدن مژه ها دانست. به طور معمول این تکنیک را با نام میکروپیگمنتیشن در حوزه زیبای میشناسند. در این شیوه از دستگاه های بروز استفاده می شود. که از سوزن های بسیار نازک و ظریفی استفاده میشود. نحوه کار آن به این صورت است که با سرعت بالا رنگدانه ها یا پیگمنت در عمق معینی، ما بین مژه ها در امتداد خط چشم وارد مینمایید. همین مسئله موجب پرتر و ضخیم نشان دادن مژه های فرد میشود‌. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ((بن مژه با تکنیک های جدید میکروپیگمنتیشن در مرکز فی رشت توسط غزاله بصارتی)) گفتگو نماییم.

تکنیک جدید بن مژه

میکروپیگمنتیشن بن مژه چیست؟

برای پاسخ به این سوال بایستی اول شما بدانید که بن مژه های در حقیقت همان محل رویش مژه های شما میباشد. درست همان بخشی که مژه های شما شروع به رویش میکند. از اینرو در میکروپیگمنتیشن رنگدانه ها به همین قسمت تزریق میگردند. در رابطه با تاتو خط چشم بایستی این چنین گفت که خط بر طبق مدل چشم فرد و سلیقه فرد، دنباله دار، نازک و یا پهن بر روی چشم فرد اجرا میگردد.

بیشتر خط چشم ها به صورت کشیده مدل دار میشوند و به منظور ایجاد حالت زیبا در چشم های فرد انجام میگیرد. استفاده از این تکنیک یعنی میکروپیگمنتیشن بن مژه برای اشخاصی مناسب میباشند که به خط چشم کشیدن علاقه چندانی ندارند. ولیکن میخواهند مژه ایشان پر پشت دیده شود مناسب میباشد. علاوه بر این اشخاصی که مژه های ضخیم و پر پشت ندارند به منظور حالت دادن و همچنین زیبا نشان دادن چشمان خود میتوانند از این شیوه استفاده نمایند. از اینرو تکنیک میکروپیگمنتیشن بن مژه برای بانوانی مناسب میباشد که زمان کافی برای آرایش روزانه یا علاقه به آرایش دائم دارند بسیار مناسب میباشد.

مزیت های میکروپیگمنتیشن بن مژه

  • مزایای میکروپیگمنتیشن را میتوان در چند مورد به صورت خلاصه بیان نمود تا اشخاصی که تمایل دارند. این تکنیک برای اشخاصی که پوست آنها حساس میباشند. به این صورت که در صورت استفاده از مواد آرایشی به دلیل وجود مواد شیمیایی در متریال مواد آرایش پوست آنها دچار مشکل و حساسیت میشود. با انجام این تکنیک جدید میکروپیگمنتیشن در اسکالپ ایرانیان دیگر نیازی به استفاده از خط چشم نخواهند داشت. از اینرو میتوانند از یک آرایش دائمی و تمیز استفاده نمایند.
  • میکروپیگمنتیشن سبب ممانعت از تحریک چشم میگردد که امکان دارد در زمان آرایش و با لمس چشمان ایجاد شود. از دیگر ویژگی های این شیوه میتوان به ممانعت از کشیدگی چشم ها و در پی آن افتادگی اطراف چشم و پلک به ویژه در میان سالمندان را نام برد. در حالت کلی میکروپیگمنتیشن بن مژه زیبای چشمان شما را چند برابر مینماید.

تکنیک جدید بن مژه

میزان ماندگاری میکروپیگمنتیشن بن مژه به وسیله تکنیک های جدید

میزان ماندگاری این شیوه همانند دیگر آرایش های دائمی همچون تاتو میتواند به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد. برای مثال میتواند به نحوه مراقب و نوع پوست همچنین آب و هوای که در آن زندگی میکنید بستگی دارد. برای مثال اشخاصی که پوست چرب دارند به طور معمول عمر میکروپیگمنتیشن کوتاه تر میباشد.

همچنین ریزش رنگ زیاد تری را در ابن نوع از پوست را شاهد خواهیم بود‌. همین مسئله در پوست های خشک کاملاً برعکس میباشد. ولیکن میتوان در حالت کلی عمر میکروپیگمنتیشن بن مژه را بیش از پنچ سال میباشد. ولیکن بعد از یکسال به طور قطع نیاز به ترمیم خواهد داشت چرا که  پس از گذشت زمان کم رنگ تر میشود. شما میتوانید در مرکز اسکالپ ایرانیان که از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و پیشرفته ترین دستگاه های موجود این تکنیک را بر روی بن مژه های خود انجام دهید. در تکنیک جدید میکروپیگمنتیشن بن مژه به علت بکارگیری مواد بی حس کننده پیش از آغاز این تکنیک، درد را به کمترین میزان ممکن میرسانند. همچنین با رعایت نمودن استاندارد ها، عاری از هرگونه خونریزی بوده و فقط خراش های کوچک و ظریفی بر روی محل رویش مژه های شما ایجاد میشود.

نکته

بایستی این نکته را برای شما خاطر نشان کنیم که این شیوه را در مرکز معتبر و همچنین به وسیله فرد مجرب انجام دهید. تا به این طریق از خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *