غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

میکرو اسکالپ چیست؟

میکرو اسکالپ چیست؟

میکرو اسکالپ چیست؟

میکرو اسکالپ چیست؟ کلمه اسکالپ به معنی کف سر یا پوست سر  است. اما در واقع به قسمت کف سر از اصطلاح اسکالپ استفاده می شود. واژه میکرو به معنای هاشور است. این دو کلمه در کنارهم معنی هاشور کف سر می باشد.

میکرو اسکالپ چیست؟

میکرو اسکالپ چطورانجام می شود؟

اسکالپ سر (میکرو اسکالپ) با استفاده از میکروپیگمنتیشن برای درمان طاسی سر و کم پشتی موی سر استفاده می کنند. افراد به علت کم پشتی موی سر، اعتماد به نفس آن ها پایین است. مردان و زنان  زیادی هستند که دچار چنین مشکلی هستند که به آسانی می توان این اعتماد به نفسی که پایین آمده است  رابا استفاده از میکرو اسکالپ به اعتماد به نفس بالا رساندو زیبایی ظاهری خود تقویت نمود.

میکرو اسکالپ چیست؟

انجام میکرو اسکالپ برای چه افرادی مناسب  است؟

  • افرادی که به هر دلیل دچار طاسی موی سر هستند. یا کسانی که مو های کم پشتی دارند و نمی توانند کاشت مو سر یا ترمیم انجام دهند بهترین روش ممکن برای به پایان رساندن ریزش مو استفاده از اسکالپ می باشد.
  • کسانی که به طور دوره ای طاسی یا کم پشتی سر دارند گزینه بسیار خوبی است که از آن استفاده کنند. در سریع ترین زمان ممکن به آن چه که میخواهند دست پیدا کنند
  • از جمله افرادی که دارای خط اسکار،شکستگی سر و و یا زخم روی سرشان قرار دارد و آن ناحیه سر خون ریزی ندارد از این روش برای ترمیم و زیبا سازی موی سر استفاده کنند.
  • یکی دیگر از افرادی که از بیماری آلو پسی آره آتا رنج می برند می توانند از میکرو اسکالپ استفاده کنند.
  • کودکانی که دچار کم پشتی و طاسی سر هستند و نمی توانند از کاشت مو و ترمیم استفاده کنند به آسانی از این روش برای کف سر استفاده کنند.

مدت زمان لازم برای میکرو اسکالپ  سر

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کردیم زمان و جلسات استفاده از میکرو اسکالپ یا میکروپگیمنتیشن می باشد.  1الی2 جلسه 2 تا 4 ساعتی زمان می برد. البته ناگفته نماند بستگی به وسعت ریزش و نوع پوست فرد دارد.

مراقبت ها بعد از میکرو اسکالپ سر

تا 3 روز استحمام نکردن و استفاده از شامپو های بچه که فاقد هر گونه مواد شیمیایی و چربی است. بهتر هست که موی سر چرب نباشد تا در سریع ترین زمان ممکن کف سر ترمیم شود.

کسانی که پوست سر چربی دارند برای گرفتن چربی پوست از الکل و یا مواد ضد عفونی کننده استفاده کنند. مصرف پماد برای افرادی که دارای پوست سرچرب هستند حتما کم تر استفاده کنند تا چربی کمتری داشته باشد. در طول دوره و بعد از استفاده اسکالپ سر زیر تابش مستقیم نور افتاب قرار نگیرند .

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *