غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

مکمل بعد از میکرواسکالپ

مکمل بعد از میکرواسکالپ

مکمل بعد از میکرواسکالپ

مکمل بعد از انجام میکرواسکالپ روش های درمانی است که از ریزش مو جلوگیری کرده و به ترمیم مو کمک می کند. میکرو اسکالپ چیست؟ مکمل‌های مورد نیاز در کنار  چه می باشند؟ چرا از مکمل‌های مورد نیاز در کنار میکرو اسکالپ استفاده می شود؟ میکرو اسکالپ از روش هایی است که برای ترمیم مو مورد استفاده قرار می گیرد . به کمک این روش می توان بخش های خالی موجود بر روی سر را پوشش داد و به زیبایی موها افزود.

در حقیقت در این روش هیچ گونه تار مویی به کار نمی رود و نیازی به بانک مو نیست. بلکه برای انجام آن از سوزن های نانو تعبیه شده بر روی دستگاه مخصوص اسکالپ استفاده می شود. به گونه ای که این سوزن ها به لایه میانی پوست سر نفوذ می کنند و رنگ دانه ها را انتقال می دهند.

میکرو اسکالپ معمولا روش مناسب برای کسانی است که به صورت کامل دچار طاسی سر نشده اند بلکه فقط تراکم مویی آنها کم است و ریزش موی آنها هنوز به جاهای پیشرفته نرسیده است.

از این جهت این دسته از عزیزان در کنار میکرو اسکالپ میتوانند از روش های درمانی نیز کمک بگیرند تا قادر به بهره بردن از موهای طبیعی خود به شکل مجدد باشند. به همین دلیل در اسکالپ ایرانیان میخواهیم مکمل‌های مورد نیاز در کنار میکرو اسکالپ را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

مکمل بعد از میکرواسکالپ

مکمل‌ های مورد نیاز بعد از میکرواسکالپ:

منظور از مکمل های مورد نیاز در کنار میکرو اسکالپ روش های درمانی است که از ریزش مو جلوگیری کرده و به ترمیم مو کمک می کند. برخی از این روش های درمانی و یا مکمل ها از قبیل زیر هستند:

ماینوکسیدیل:

مکمل بعد از میکرواسکالپ

ماینوکسیدیل یک محلول مایع است که از آن به منظور تقویت رشد مو استفاده می شود و نتیجه مناسبی را به همراه دارد. در واقع ماینوکسیدیل به شکل موضعی بر روی پوست سر و در بخش هایی که فاقد مو هستند، ریخته و با مداومت در استفاده از آن میتوان شاهد رشد موها بود.

استفاده از این روش برای کسانی که میکرواسکالپ انجام داده اند بسیار مناسب است. زیرا این افراد پس از اینکه محل طاسی سر خود را با اسکالپ می پوشانند قادرند تا از این روش برای ترمیم موهای خود نیز بهره ببرند تا بااز بین رفتن نتیجه اسکالپ شاهد رشد موهای طبیعی خود باشند.پس اگر به دنبال مکمل‌های مورد نیاز در کنار میکرو اسکالپ هستید، از این روش استفاده کنید.

مزوتراپی مو:

مزوتراپی مو روشی است که در آن مواد مورد نیاز برای رشد مو مانند: پروتئین ها و مواد معدنی به صورت موضعی به پوست سر وارد می شوند و تزریق موضعی آنها به پوست سر باعث می شود که موها به صورت چشم گیری تقویت شوند . لذا فولیکول های مویی که رشد ندارند، بتوانند مجددا رشد کنند. به همین دلیل پس از انجام میکرو اسکالپ میتوان از این روش برای ترمیم مو بهره برد و تا زمانی که نتایج حاصل از میکرو اسکالپ از بین برود، از نتیجه مزوتراپی نیز بهره مند گردید.

نکاتی در رابطه با مکمل بعد از میکرواسکالپ:

کسانی که قصد دارند از مکمل‌های مورد نیاز در کنار میکرو اسکالپ استفاده کنند، بهتر است که این روش ها را زیر نظر پزشک به کار ببرند تا از ایجاد هر گونه مشکل جلوگیری کنند. به عبارت دیگر با انجام شدن این روش ها زیر نظر پزشک میتوان نتیجه موفقیت آمیزی دریافت کرد . همچنین هزینه های مورد نظر در این زمینه به هدر نرود.

علاوه بر آن باید اشاره کنیم که استفاده از این مکمل ها هیچ تاثیری بر روی نتیجه اسکالپ ندارند . و همچنین مدت زمان دوام و ماندگاری آن را نه کاهش می دهند و نه افزایش . علت استفاده از آن بعد از میکرواسکالپ این است که میتوان تا مدت زمانی که موهای طبیعی تقویت شوند از نتایج اسکالپ نیز بهره برد.

سخن پایانی:

آکادمی غزاله بصارتی یکی از بهترین مراکز ترمیم مو است که در آن می توانید برای اسکالپ و میکرواسکالپ مو اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید تا همکاران شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *