غزاله بصارتی

آکادمی آرایش دائم غزاله بصارتی

غزاله بصارتی آرتیست رسمی آکادمی بزرگ فی اروپا در لاین های آرایش دائم بولدبروز (میکروبلیدینگ ابرو)، فی کانتور (خط چشم، بن مژه و لب) و تکنیک فی اسکالپ جهت پر پشت نشان دادن موی سر خدمات ارائه می نماید. دوره برای ورود به بازارکار با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

نحوه انجام اسکالپ سر

نحوه انجام اسکالپ سر

نحوه انجام اسکالپ سر چگونه است؟ شاید شما هم به دلایل ارثی و در سن پایین دچار ریزش مو شوید و موهای سرتان کم پشت شود و یا به طور کلی برخی از نقاط آن دچار کچلی شود.احتمالا زمانی هم که متوجه این ریزش مو می شوید از شامپوهای مختلف و متفاوتی استفاده می کنید ولی کارساز نیست و یا زمانی به فکر می افتید که دیگر کار از کار گذشته و هیچ کاری از شامپو و یا قرص های تقویت مو بر نمی آید. در این مقاله قرار است تا به شما در این موارد ذکر شده کمک کنیم تا شاید کمی اعتماد بنفس خود را بازیابید پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

اسکالپ سر چیست؟

اگر به هر دلیلی قسمتی از موی سر خود را از دست داده اید و این مسئله شما را نگران می کند و باعث از دست رفتن اعتماد به نفس در شما می شود می توانید از میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر استفاده کنید. روش میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر از طریق میکرونیدل ها و یا سوزن هایی که سر بسیار ریزی دارند. رنگهایی را به پوست سر تزریق می کنند و حالت فولیکول های مو را در پوست سر ایجاد می کنند. همین مسئله نیز باعث پرپشت تر دیده شدن موهای سر شما می شود.

نحوه انجام اسکالپ سر

Image by freepik

کاربرد میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر

اگر شما دچار ریزش مو بر اثر مسائل هورمونی و یا ارثی هستید و ا اینکه قسمتی از موهای خود را در اثر سوختگی  ،زخم و یا بیماری های دیگر از دست داده اید با استفاده از این روش می توانید قسمت های خالی شده را میکروپیگمنتیشن کنید تا جای خالی موها و یا جای زخمی که در میان موهای خود دارید کمتر به چشم بیایندو پوشیده شوند. این روش نقاطی را در سر شما ایجاد می کنند که انگار شما موی سر خود را شیو کرده اید و فقط فولیکول های آن نمایان است. اما باید توجه داشته باشید که برای نتیجه بهتر باید چندین بار این کار را انجام دهید. زیرا این رنگ ها بعد از مدتی و با گذشت زمان ممکن است کمرنگ شوند. در نتیجه تکرار آنها می تواند در تثبیت رنگشان بسیار تاثیر گذار باشد.

مزایای میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر 

  • استفاده از روش میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر مانند کاشت مو دارند.
  • این روش دائمی نیست و بعد از مدتی اثر خود را از دست می دهد و رنگ ها کمرنگ می شوند و از بین می روند. همین باعث می شود در صورت عدم رضایت از روش های دیگر هم استفاده کنید.
  • انجام میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر خطر چندانی ندارد و برای انواع پوست سر مناسب و قابل انجام است.
  • از بهترین مزایای این روش پوشش جای زخم و سوختگی های قدیمی در پوست سر می باشد.
  • میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر هر 4 سال یکبار نیاز به ترمیم دارد که زمام معقولی می باشد.
  • این روش هیچ محدودیت سنی برای انجام ندارد و حتی برای کودکان و نوجوانان نیز قابل انجام است.

نحوه انجام اسکالپ سر

Image by freepik

معایب میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر

  • اگر میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر در مکان های بهداشتی و زیر نظر افراد متخصص انجام شود معمولا هیچ گونه عوارضی ندارد. ولی در صورت عدم رعایت نکان بهداشتی ممکن است باعث حساسیت های خفیف در پوست سر شود.
  • همان طور که دائمی نبودن این روش برای بعضی ها مزیت حساب می شود می تواند برای بعضی افراد هم جزو معایب این روش به حساب بیاید. زیرا این روش دائمی نیست و نیاز به ترمیم دارد. البته لازم به ذکر است که میکروپیگمنتیشن بعد از گذشت زمان کامل از بین نمی رود و فقط نیاز به ترمیم دارد.

کلام آخر 

در این مقاله از وب سایت غزاله بصارتی ، بهترین مرکز انجام اسکالپ سر در رشت، با نحوه انجام اسکالپسر در کنار شما بوذیم. قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی باید درباره چگونگی عمل و مزایا و معایب آن به طور کامل تحقیق کنید. اگر واقعا به این نتیجه رسیدید که به عمل زیبایی احتیاج دارد آن را انجام دهید. در صورت انجام هر عمل جراحی زیبایی بهتر است تا آن را نزد یک پزشک متخصص و در یک مکان کاملا بهداشتی انجام دهید. در نتیجه خطرات احتمال بعد از را کاهش دهید و از انجام عمل زیبایی خود پشیمان نشوید. قبل از انجام میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر نیز تحقیق خود را انجام دهید. این کار را نزد یک فرد متخصص و در یک کلینیک مطمئن انجام دهید.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *